4 Haziran 2012 Pazartesi

Şapkadan Tavşan Çıkarsa


   Tatile girdiğim günden beri yoğun bir koşturmanın içerisindeyim. Öncelikle canım arkadaşım sonunda yanıma geldi. Şurada ona bir sürpriz yapmıştık. Ankara'da kaldığı sürece gezdik,alışveriş yaptık,sohbet ettik,görüşemediğimiz zamanların acısını bir kaç günde çıkarmaya çalıştık. Buradan ona sesleniyorum. Hep gel,yine gel. Onunla geçirdiğimiz bir kaç gün bana çok iyi geldi. İnsanın sevdikleri yanında olmalı diyip lafı daha fazla uzatmıyorum.Çünkü duygulanmak istemiyorum :)

   Sınavlarım bitsin seninle şuraya gidelim,bunu yapalım,buraya koşup,şuraya zıplayalım dediğim o kadar çok insan varmış ki.Bu kadar sözü hangi ara verdim,bende bilmiyorum. Bir süredir verdiğim sözleri yerine getirmeye çalışıyorum. Aksilikler, son anda çıkan pürüzler eksik olmuyor tabi. Verilen sözler,yapılacaklar çok olunca bir şeyleri düşünmeye  vaktim pek kalmıyor. Aklımın epey dalgın olduğu şu sıralar da bunlar bana iyi geliyor. Devamında neler olur,bilinmez. Evde tembellik yapmayı özledim ama oturup kafamın içindeki bilmem kaç tilkiyle uğraşacağıma gezerim,eğlenmeye çalışırım.Ohh misss.

   Yine bu aralar alışverişe doyamayan bir bünyem var. Her gördüğümden isteyip, aa bundan bende yok almalıyım diye tepkiler veriyorum. Yine bu da aklımı oyalamanın bir yolu. Tavsiye edilir. Aklınızı kıyafete,kitaba,filme,gezip tozmaya bozun. Kendi terapinizi kendiniz yapın :) Terapimde eksik olan şey ise deniizzz.. Ankara kurağı insanı denize hasret bırakır.

    Bir de ne diyeceğim. Mutlu olun tamam mı? Biliyorum birileri çıkıp mutluluğunuzu elinizden alıyor ya da aksilikler hep sizi buluyor. Tam bir şeyler yolunda derken tatatam diyerek şapkadan bir tavşan çıkıyor,nereden çıktı şimdi bu diyip öylece kalıyorsunuz. Olsun biz yine de mutlu olalım, en azından deneyelim. Şapkadan çıkan tavşanlara şaşırıp kanmamak dileğiyle.. :)

14 yorum:

Mystery dedi ki...

Ay amin yaa şaşıracak şeyler olmasın bi süre :) Ben de kpss telaşından kurtulayım çok pis tatil yapıcam inşallah :D

kirazlı sakız dedi ki...

Mystery, inşallah olmaz:) Kpss'de başarılar,sonrasında gelen tatilde de bol eğlence diliyorum :)

deeptone dedi ki...

daa ben gelirken görmüşsün ki mimini.
:)

kirazlı sakız dedi ki...

Ben hızlı davrandım o zaman :)

Bak Bu Harika dedi ki...

benimde tatile ihtiyacım var. Bende beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Mia Wallace dedi ki...

tatilden geldim bloglara daldım bakiyim dedim kirazlı sakızım neler yazmış :)

valla ben de alışveriş yapmak istiyorum hem de süreklii!

kirazlı sakız dedi ki...

Follow_me, ahhh.. Tatil yapsak nasıl güzel olurdu şimdi :)

kirazlı sakız dedi ki...

Mia'cım bazen böyle dönemler geliyor.İnsan çılgın gibi her şeyden almak istiyor :D Demek tek değilmişim :D
Alışşşverrriişşşşşş :D

deeptone dedi ki...

sen de mutlu olcaksın ama söz müüüü.
:)

kirazlı sakız dedi ki...

Mmm söz olsun o zaman :)

deeptone dedi ki...

mimlediiiim yineee.
:)

deeptone dedi ki...

arada gel merabaaaa de barii.
:)

Mia Wallace dedi ki...

nerelerdesin kirazlı sakızım!

deeptone dedi ki...

ce eeeee.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...