24 Ekim 2012 Çarşamba

Yaşıyorum!

 

     Günler,haftalar hatta aylar sonra geldim sonunda.
    O kadar uzun zaman geçti ki ..

    Ne anlatsam,neden kayboldum buralardan,niye geldim sorularının cevapları fazlasıyla uzun ve karışık.Aslına bakarsanız tek bir sebep yok.

    Çok kısaca şöyle ki..

    İyi günler geçirmedim.Kendimle,benim dışımda gelişen bir çok olayla savaştım.Yaşadıklarımın içinden çıkamadım,kabuğuma çekildim.Hep bir şeyler iyi olacak diye bekledim,bekledim,bekledim... Elimden bir şey gelmediği için her gün biraz daha dibe sürüklendim.Elim kolum bağlı sabrettim.Bir gün gelecek ve bütün bunlar bitecek dedim.İçim çok doldu hep yazmak istedim ama yazmadım.Çünkü gün gelip onları okuyunca içim bir kez daha sızlasın istemedim.
  
    Kendimi hep güçsüz biri olarak görürdüm.Meğer öyle değilmişim.Ben güçlüymüşüm! Güçlü olduğumu öyle farklı insanların ağzından duydum ki bir kez daha inandım buna.
  
    Şimdilerde...  

   Hayatım ya da içinden çıkamadıklarım biraz daha yoluna girmiş durumda.Tabi ki her şey değil.Zaten her şey mükemmel olsun,mutluluktan uçayım diye düşünmüyorum.O çırpınışlarım sona erdi ya ona seviniyorum.Hayat karşısında daha güçlü durmanın gururunu yaşıyorum.Gerçekten biraz daha büyüdüğümü hissetmenin sorumluluğunu taşıyorum.Daha farklı bir insan olmaya çalışıyorum, hatta sanırım oluyorum.Herkes için daha iyi günlerin gelmesini umuyorum.
   
   Arayı bu kadar açmak iyi değil,sizleri özledim.Huzurla kalmaya devam edin :) 
   

  

8 yorum:

Bengü dedi ki...

Bu yazıyı neden bu kadar iyi anladığımı pek de bilmiyorum, sanırım son zamanlarda bloga o kadar çok ara verip-tekrar dönmeler yaşadım ve gitme sebebimi o kadar açıklayamayacak gibi hissettim ki kendimi...
Şimdi buradasın ama. Ki bence önemli olan da bu. Gelebilmen, çekilmene sebep olanlar ne ise onları az çok halledip buraya gelmiş olman önemli... Dediğin gibi bir şey yoluna girmeye de başlamış, devamı da gelir inşallah. Hem güçlü olduğunu hissetmek iyidir, hele ki bunu beklemediğin insanların ağzından duymak ayrı bi iyidir :)
Dönmene sevindim, hoş geldin :) Güzellikler peşini bırakmasın artık inşallah (:

Zombi dedi ki...

hoşgeldin,hep bizimle kalman dileği ile iyi bayramlar :)

hayalci dedi ki...

Bizde seni özledik,hoşgeldin :)
Sıkıntılarından zamanla kurtulursun inşallah,güçlü olmak zor birşeydir ve sen bunu başarabiliyorsan harikasın :)
Hoşgeldin Kirazlı Sakızım unutma ben hep burdayım :)

hayalci dedi ki...

Yaşasıııın sonunda :)
Zor bir dönemden geçmişsin bu anlaşılıyor,zamanla hallolur umarım hepsi :)
Hoşgeldin Kirazlı Sakızım unutma ben hep burdayım :)

kirazlı sakız dedi ki...

B3ngü,
Bazı şeyler açıklanamıyor di mi?
Ama olsun her şey geçiyor, geriye sadece kendimiz kalıyoruz:)
Ne güzel şeyler yazmışsın, teşekkür ederim :)
Güzellikler hiçbirimizin peşini bırakmaz inşallah :)

kirazlı sakız dedi ki...

Zombi,
Hoşbuldum ve hep burada sizinle kalmam dileğiyle :)

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcim,
Bakalım bundan sonra da başarabilecek miyim? :)
Nasıl unuturum senin hep burada olduğunu, bitanesin sen :)

deeptone dedi ki...

seni görmek güzel be.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...