11 Nisan 2011 Pazartesi

Uykusuz Kalınca



  Bir insan uykusuz kalınca ne kadar saçmayabilir ya da benim kadar saçmalayabilen var mıdır acaba? Şu an ekmek kırıntısı sandığım şeyin bir sunta parçası gibi bir şey olduğunu ağzıma alınca anladım mesela ıyyyyy! Bu arada çok saçma bir tadı var tahtanın hatta tadı yok.Neyse çok saçmaladım yine bak!
 
  Bugün uykumu alamamıştım.İki tane de sınavım vardı üstelik.Sabah mal gibiydim otobüste.Arkadaşımla otobüste ders çalışma çabalarımız.Benim gülme krizlerim.Saçma laflarım falan filan.. Bu arada bahsetmek istediğim bir şey var bugünün lafı "mekonyum" Evet mekonyum anlamını merak edenler için hemen açıklayayım.Mekonyum:Bebeğin doğduktan sonra ilk 24-36 saat içerisinde yaptığı ilk gaita.Iyy dediniz tabii :) Ama ne yapayım vizeden önce sürekli bu lafı herkesten duyunca ve akılda kalan tek şey bu olunca sizlerle de paylaşmak istedim :) Bu kadar iğrençlik yeter sanırım ..


____________________________________________________________________________
   Ben kedilerden korkarım.Ama bugün yaşadığım olaydan sonra korkumun çok uç noktalarda olduğunu anladım.Apartmanın içinde bir kedi ve ondan korkup dışarı çıkmayan ben.Üstelik kimsenin kapıyı açmasına izin vermedim.Zıp zıp zıplıyorum arkadaş ya içeri girerse diye.Nasıl bir korkuysa artık .. İnsanlar genel itibariyle köpekten korkarken benim köpekten korkmayıp kediden bu kadar korkmam saçma sanırım.Kedi korkumun bu kadar üst seviyede olduğunu bilmiyordum.Nitekim akıl yürüttüm o kadar.Kediyi kovalasam o aşağı fırlasa gitse ama o benden daha hızlı iner.Aman Allah'ım bu sefer ben asansörden inicem ve o karşımda çat! Beni köşeye sıkıştırsın sonra mır mır diye diye.Ya da kovalamasam ama ben asansöre binerken o da fırlayıp benle asansörün içine girerse falan gibilerinden bir sürü saçmalık türettim o anda. Hayvanları severim.Ama bu akıl almaz kedi korkum! Sanırım birilerinin bu konuda küçüklüğüme falan inmesi gerekecek:)


___________________________________________________________________________
   Bu arada bugün bir sürü çift gördüm yine sinirlendim yine.Niye milletin sevgilisi yanında arkadaş yanında olan var olmayan var.Ya da olan var olmayan var diyelim.Aşırı kıskanıyorum yan yana olan çiftleri.Acaba ben de turuncu sakallı adamla yan yanayken bizi kıskanan benim gibi bir hastalık ruhlu birileri var mıydı etrafımızda?
Amann ne diyorum ben yaaa...


  Evet bu saçma yazının sonuna gelmiş bulunmaktayız.Bu iğrençliğe katladığınız teşekkür ederiz.Uykusuz olunca saçma biri oluyorum demiştim.Sanırım şu an "Tırt" modundayım. En iyisi uyumalıyım malıyım lıyım yım m ...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...