1 Nisan 2011 Cuma

Biri Alışveriş Mi Dedi?






  
  Sevgili kuzenimi bugün alışveriş merkezine götürdüm.Erkekler pek sevmez malum.En azından benim çevremde pek sevenini görmedim diyebilirim.Ve en önemlisi alışverişteyken bana dayanabilen bir erkek bulmak nasıl da mutlu etti beni.Kuzenime tebriklerimi ilettim tabii.Her girdiğim mağazada bir mırın kırın havası üzerimdeydi.Yazık,bana gösterdiği her şey için cııık cevabını alınca bir süre sonra yorum yapmamaya başladı.Kendisinin ise girdiği mağazada iki gömlek deneyip bir tanesini hemen kasaya götürmesi ise şaşırılacak şey doğrusu.Sanırım alışveriş ve ben iyi bir ikili olamıyoruz yani üçüncü şahıslar için :)

  Ama bence bayanlara has bir özellik bu.Alışveriş yaparken göz hiç bir şeyi görmez,sadece kıyafetlerle,aksesuarlarla ilgilisindir.Sorulan sorulara cevap bile vermezsin pek.Hıı,hıı diyip geçiştirilen erkekler ... Bazen düşünüyorum da bizimle alışverişi sevmeleri pek de akıl işi değil hani.

  Günü bir parfüm,bu senenin trendi olan şeftali rengi ruj ve ojeyle kapamak da hoş bir şey ...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...