23 Kasım 2011 Çarşamba

Biri Vefa mı Dedi ?


  Bazı insanlar unutulmaya mahkumdur ya da bazı insanlar unutmaya mahkumdur.Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır derler ya hani.Sanırım bu söz şimdilerde geçerli değil.Biri hep arar,ince düşünür,vefa duygusuyla hareket eder.Öteki unutmuştur çoktan.Hayat telaşı ya da adını koyamadığı uzaklıklar girmiştir araya.Halbuki hepsi boş palavralardan ibarettir.

Onca senenin hatırı yok muydu?Hani bir kaç sene öncesinde doğum günümde gelen bir paket vardı.Hatırlıyor musun içinde yazılanları? Daha doğrusu hatırlıyor musunuz? Belki sizler unuttunuz ya da unutmuş gibi yapıyorsunuz.Hani masucuktan.Tamam,anladım.Geçti,gitti diyorsunuz.Ama ben öyle düşünmemiştim.Siz de böyle söz vermemiştiniz.Zaman ya da yollar bizi birbirimize getirecekti ya.Getirdi getirmesine ama verilen sözler unutuldu bir kere.Biliyorum benimde hatalarım oldu.Ama hiçbir zaman böyle olsun istemedim.O bağ hiç kopmasın istedim.Herkes benim gibi düşünemez,kimse başkası gibi düşünmek zorunda değil ki..

  Aldığım habere sevinmeyi beceremedim bile.Ne yapacaktık ki? Konuşacak ne kaldı? Nasılsın,nasıl gidiyor? İki soru cümlesinden ibaret onca geçen yıl.Elde kalan güzel anılar ve fotoğraf kareleri.. Keşke biraz benim gibi düşünseydiniz.Her şey daha güzel olurdu.

   Şimdi...
  Sevdiklerimle aramda uzaklıklar varken ben nasıl korkmayayım? Gerçi hep dediğim gibi benimle gelmek isteyen zaten yanımda olur,benden kopmak isteyense yanımda bile benden uzak olur.

  Bütün bunların arasındayken çalan telefon.Karşıdan gelen o huzur dolu ses.. İyi ki varsın.Ya sende olmasaydın?..  
  
Bıkmadan usanmadan dinlenilesi ..

17 yorum:

Sparrow dedi ki...

ben hep eski dosttan düşman olamayacağını düşünmüştüm. ama zaman zaman yanıldığımı görüyorum. yine de eski dostlarıma olan tavrımda " eski günlerin hatrı var be sparrow " diyorum, " onlar vefasızsa onların sorunu sen kendine bak " diyorum...

bu şarkıya gelince... her dinlemem de ağzıma sıçan bir şarkı :S

deeptone dedi ki...

hömmm unutmayan biri varmış demek.
:)

Kibritci Kız dedi ki...

müziği açayım öyle yazayım yorumu değil mi kirazlı sakız :)

ahaa çok sevdim ben de bu şarkıyı .

vefa kelimesinin anlamını daha geçenlerde öğrendim. ben aramamak sormamak ilgilenmemek diye düşünürdüm oysa ki vefa '' sevgiyi devam ettirmek '' anlamına geliyormuş.

dediklerinde de çok haklısın zaman geçiyor araya örümcekler ağ örüyor sonra biri merhaba diyor. merhaba da biliyorsun benden zarar gelmez demekmiş. evet gelmez senden bana hayırda gelmez zararda gelmez çünkü her geçen yıl masadan birer birer eksiliyor dostlar ...

sevgilerimle kiraz :)

Missbone dedi ki...

İnsanlar arası bağlar, ne kadar yakın da olsa hep kopmaya hazır. Sürekli mesaj atacaksın, sürekli arayacaksın ki kopmasın...

İstisna da olsa, zamanın kopartamadığı bağlar var ki, Allah onlardan nasip etsin hepimize ^^

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok güzel bir yazi haklısın gözden uzak olunca insanlar olaylar anlar da senden uzakta kalıyor malesef hoş bazen yakınımızdaki insanlarda bize uzak oluyorlar:(

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

kirazlı sakız dedi ki...

Sparrow, aslında bende genelde koşan taraf oluyorum ama bir yerden sonra artık bende koşmuyorum.
Şarkıya gelince gerçekten çok anlamlı..

kirazlı sakız dedi ki...

Deep, tabii ki o hep var ^_^ :)

kirazlı sakız dedi ki...

Müzikle iyi gider kibrtiçi kız :)
Vefa kelimesinin anlamının bu şekilde olduğunu bende bilmiyordum.Zaten bazı insanlar bir şeyleri silerek sevgiyi de devam ettiremiyorlar .

kirazlı sakız dedi ki...

Amin Missbone :) Hepimizin ihtiyacı var.

Sonsuz dekorasyon, gerçekten öyle uzak olmak isteyen her durumda bize uzak ..

M. dedi ki...

Sevgili Kirazlı Sakız'ım :)
Sabahtan beri aklımdasın. "Ne yapıyor ne ediyor?", "Nasıl da mutludur şindi^_^" diye düşünüp duruyorum ama aramıyorum da belki meşguldür diye. Öyle havalı ortamlarda saçma konuşmalar yaptırmayayım kıza diye :)
En iyisi yorum yapayım dedim nasılsa denetlenmeden gitmiyor :D
Tabi denetlemeyi kapattıysan bu saçma yorum bir süre durucak bu güzel yazının altında :D
Seviyorum seni...

Mia Wallace dedi ki...

vefa çok fena bir şey. bazen öyle beklemediğin insnalardan vefasızlık görüyorsun ki şaşırıp kalıyorsun. :)

kirazlı sakız dedi ki...

Eylül'üm hiç saçma olur mu :) Ne güzel yazmışsın ki ^_^ Ne yapıp ettiğimi telefonla aktardığımdan ayrıntıya girmiyorum :) Seviyorum seni :*

kirazlı sakız dedi ki...

Aynen öyle Mia:) Hiç ummadığın kişiler seni şaşırtabiliyor maalesef..

deeptone dedi ki...

sosyetik haftasonu yazımı okur musun pliiz.
:)

deeptone dedi ki...

merabaaaa iyi misiiin.
:)

deeptone dedi ki...

sonunda hoşgeldiin.
yarın gidiyon belki.
iyi yolculuklar.
dönünce annat ama.
:)

kirazlı sakız dedi ki...

Deep,okudum ve bayıldım:)
Ayrıca çok iyiyim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...