4 Aralık 2011 Pazar

Sizle Beraber Gülmek İstemiştim



   Ya iyi olalım ya da hiç. Böyle aralarda dolaşmayı sevmediğimi bilirsiniz.Ama siz "ben" demekten "sen" demeye geçemiyorsunuz ya bunu da unutmuşsunuzdur.

   Sizle konuşurken çok kelime sarf ediyor olabilirim ama derinime inemiyorsunuz. Çünkü inmenize izin vermiyorum. Buna izin verdiğimde bir gün gelip canımı yakıyorsunuz.Bu durumda biraz acımasızsınız da.Ben demekten kendinizi alamazken benim kuytularımda sıkışıp kalmış duygular sizi ne kadar alakadar eder ki? Belki benden duymak istiyorsunuz ama atladığınız bir şey var. Ben hiçbir zaman siz gibi olamadım. Hep "ya sen?" diye sordum. Onun için sizden de aynı soruyu duymak istedim.

     Bazen laflarım size ağır geldi ama siz hafif laflar mı ettiniz?  Tek suçlu ben miyim şimdi? O koşar gider, birilerine nasıl olsa anlatır diyorsunuz. Peki ya size ihtiyacım varsa, ne biliyorsunuz sizsiz olmak istediğimi? Sizler sayesinde kendi kendime bir şeyler yaşamayı öğrendim. Taa derinlerimde bir şeyler oluyor ama tek ben biliyorum, ağzımı açıp anlatacak oluyorum.Bir şeyler söyleyip susturuyorsunuz,kurduğunuz cümle aklımı kurcalıyor, devamını getiremiyorum.

  Katıldığım seminerde dinlemiştim. Diyor du ki "Dostunun olduğunu öğrenmek istiyorsan onlarla başarını paylaş." Sahi sizler bunu yapabildiniz mi benimle? Yapmacıktan bir gülümseme konduruverdiniz yüzünüze. Ya da benimle mutluluğumu paylaştınız mı hiç? Üzüntüyü paylaşmak kolay. Çok uzaktan bir insan bile gelip yanına üzülme der. Siz de öyle yaptınız.Kötü zamanımda yanımdaydınız ya mutluluğumda? Sevincimi sizlerle paylaşmak istemiştim, içimi size açmak.
Sizle beraber gülmek istemiştim..

    Sadece istedim işte o kadar ..     Bu da "tık" .. 

3 yorum:

deeptone dedi ki...

galiba okul arkadaşlarından söz ediyorsun.
:)

Mia Wallace dedi ki...

ama gerçekten sen demeye geçemiyorsa hep ben ben diyorsa.. bence de kirazlı sakızım boşverr

kirazlı sakız dedi ki...

Deep, kimlerden bahsettiğim önemli değil bence :)

Mia'cım boşvermekten başka yapabilecek bir şey yok :) Sonuç olarak kimseyi bir şeyler yapmaya zorlayamam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...