21 Kasım 2011 Pazartesi

Error hatta Errör!



Sınav haftası! Beynim hata sinyali verip duruyor.Errör ! 
Uzun zamandır kağıtların arasında bu kadar kalmamıştım.
Ders kitapları,notlar,kalemler,renkli postitler .. 
Ve şunu fark ettim ki..
Sürekli yiyorum.
Ders çalışmamak adına mı yoksa insan beynini çalıştırınca çok yemek yer teorisini doğrulamak adına mı bilmiyorum.Ama tek bildiğim günün her saatinde ağzımın bir şeylerle dolu olduğu.
Bir an önce bu vize haftasının bitmesini diliyorum.
Yoksa buraya bir daha ki gelişimde aldığım kilolardan ötürü yuvarlanarak gelicem:)
Hafta sonu minik ama benim için çok heyecanlı bir yolculuk beni bekliyor.
Sizi seviyorum..

7 yorum:

Seymsomething dedi ki...

kolay gelsin umarım en yakın zamanda kurtulursun şu vize illetinden :)

Ekimoza dedi ki...

çok iyi bilirim o dönemleri kirazlı sakız bir sınav haftası abartısız 5 kilo aldığım bile olmuştu,geride kaldı o günler ama yemekten büyüyen popom maşallah hala yerinde duruyor:)kıyamam sen yine de çok dert etme kiloyu falan hepsini güzelce ver sınavlarının bekliyoruz iyi haberlerini:)

kirazlı sakız dedi ki...

Seymsomething, çok sağol inşallah en yakın zamanda :)

Ekimoza, güldürdün beni :) Teşekkür ederim :)

deeptone dedi ki...

sıkıntıdan yiyon demek ki.
yolculuk hoş bi yere veya hoş kişilere herhalde.
:)

kirazlı sakız dedi ki...

Aynen sıkıntıdan yedim durdum :)
Yolculuk da kendimi iyi hissedeceğim bir yere :)

özge bayrak dedi ki...

merhaba, ah yok mu şu sınavlar! ben uzun zamandır sınava falan girmiyorum tabii :) içtiğim kahveler, süt olurdu sanki, mandallasam durmaz gözlerim o biçim aynen :)
iyi yolculuklar bu arada:)

kirazlı sakız dedi ki...

Aynen dediğin gibi oluyor gerçekten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...