17 Kasım 2011 Perşembe

Uykusu Gelmiş Kirazlı Sakız

Yeni bir güne başlarken benim gibi uykuya dayanamayan insanlar için bu saatler epey geç olabiliyor.Kurduğum cümleden de anlaşıldığı üzere benim uykum var ama ben direniyorum.Sonuç olarak da saçmalıyorum.Hep böyleyim uykum varsa saçmalarım ve komik olurum :) 
Aslında şimdi tam olarak konusu olan bir şeyler yazmayı düşünmüyorum.Sadece yeni kayıta tıkladım,bakalım ne kadar saçmalamayı düşünüyorum. Ne zamandır blogları okuyamıyordum,bir buçuk saat gibi bir sürede birikmiş blog yazılarını okuma konusunda epey yol aldım.



 Bir kaç gündür hastalıktan kurtulamadım diyebilirim.Öncelikle bu ani mevsim değişikliğinin etkisiyle etrafımdaki bir çok kişi gibi kendimi gribin kollarında buldum.Neyse ilaç kullandım,şunu içtim derken dün sol ayağımın üstüne basamamaya başladım.Birden sol dizimin arkasında ağrıyı hissettim,bir kaç saat içinde o ağrı dayanılmaz bir hal aldı.Doktorun tepkisi "Bacağın çok kasılmış,bunu nasıl yaptın?" oldu.Hiçbir şey yapmamıştım oysa.Dün ve bugün olmak üzere iki iğneyi de yedim.Ohh misss! Biraz daha iyi olmakla beraber artık yarın okul yaşantıma geri dönmeyi umuyorum.



  Geçenlerde babam markete gidip ev için bir şeyler alacaktı.Kardeşim babam gitmişken gazete almasını da istemiş.Babam döndüğünde sakızları masanın üzerine koyup kardeşime "Sakızz aldım,bak masanın üzerinde" 
 diye seslendi.Kardeşim gelip "Sakız mı?Ben gazete istemiştim" dediğinde babam hariç hepimiz çok güldük.Ahh baba gazeteyi sakız olarak nasıl yanlış anladıysa artık :) 

Son olarak kardeşim ve kuzenimle bir yere gittik.Kahve içmeye karar verdik.Kardeşim önceden denemediği bir kahve istedi.Hatta oradaki kız ağır gelirse süt ilave edebileceğini söyleyince kardeşim bozuldu."Ne yani ben içemez miyim?" diyip durdu.Sonra kardeşime "Tadı nasıl?" diye sordum.Gayet ciddi bir şekilde "Kahve gibi" dedi.Hayır yani kahve içiyorsun ne bekliyorsun ki kahve içerken çay tadı mı gelmeli :)  

 Evet saçmaladım,gidiyorum.eğlenceli tık ..

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

hiç de saçmalamadın çok da tatlı yazmışsın kirazlı sakızım :)

uykusu gelince ilham da geliyor demek eheh "kahve gibi" bence cevap süperdi :D

iyi geceler beybi

Seymsomething dedi ki...

cidden o kadar kasılacak ne yaptın ya :D
babalar öyle ya -en azından benimki- ben bir şey söylüyorum o olabilecek en alakasız şeyi duyuyo ahaha

M. dedi ki...

Ah bu resimdeki Totoro'lu kahveden ben de istiyoruuum ^_^

kirazlı sakız dedi ki...

Mia'm buna ilham denilebilirse :) Kardeşimin çok bilmiş cevaplarından biri işte :)

kirazlı sakız dedi ki...

Seymsomething, sinirsel olduğunu söylüyorlar ama doğruluğundan çok da emin değilim :) Çok gergin bir insan oldum da bu aralar :) Ahhh babalar :)

kirazlı sakız dedi ki...

Eylül'üm sen iste yeter ki içeriz bir gün bir yerlerde :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

Babana güldüm gazeteden sakızı nasıl anlamış acaba:D

kirazlı sakız dedi ki...

İnanırsakolurbence, teşekkür ederim.Babamın öyle yanlış anlamaları çoktur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...