30 Mart 2011 Çarşamba

Tırt



  Dün yazmıştım yapılması gereken o kadar çok şey var ki,gel de işin içinden çık.Ama ben ne yapıyorum?Hiç birisini yapmayıp boş boş zaman geçiriyorum.Ohh ne güzel..


   Getireceği puan vize notum olacak felsefe ödevim.Nasıl stres yaptı üzerimde anlatamam.Akımlar,makaleler,veri tabanları,felsefe kitapları ... Hıı bir de APA kuralları var,yabancı bunlar bana arkadaş.Hoş,öğrenmenin zararı yok ama nasıl öğreneceğim işte orası muamma.


 Sözlü anlatımda dersinde grup arkadaşlarımla yapılacak şiir dinletisi var bide.Konu yok,nasıl yapacağız fikir yok.Yok işte hiç bir şey yok.


   Kuzenim bize geldi.Şu sevmediğim şehri gezdireyim biraz diyorum ama sadece düşünüyorum.Faaliyete henüz geçemedim.Böyle mi ağırlanır misafir.Cık cık.Kınadım kendimi.

 Görüşülmesi gereken arkadaşlar da varsa eğer bir kaç parçaya bölünmem gerek diye düşünüyorum.Hıı bir de yaklaşan vizeler ... Bir de ders çalıştırmaya gittiğim minik öğrencim ... Ve günlük diğer ritüeller. Aileye,eve,turuncu sakallı adama -hoş bu ara yine gıcık oluyorum kendilerine ama neyse-  ayrılması gereken zamanları da unutmamak lazım ...

  Ahh yine gerildim bak.En iyisi gideyim uyuyayım falan ben yaa .. Tırt işte tırt ..










Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...