29 Mayıs 2011 Pazar

Hiç Bir Şey Olmadı Aslında


  Dün gece bilgisayardaydım,öyle bakıyordum zaman geçirmek için.Bilgisayar donup kaldı,bende sinirlendim,kapattım.Hiç uykum yoktu ama yatağa gittim,güya uyuyacaktım.Bazen en basit bir şey bütün öfkenizi aklınıza getirir ya onun gibi bir şey oldu.Ağlamaya başladım,dur durak bilmeden .. Ne kadar süre o şekilde ağladım bilmiyorum.Sonra yüzümü yıkamaya kalktım.Aynadaki yüzümü görünce kendimden korktum.Gözlerim şiş,yüzüm berbat bir haldeydi.Dudaklarım şişmişti.Ben çok üzülüp ağlayınca dudaklarım şişer,bu seferde öyle olmuştu.Sonra yatağa gittim yine.Yattığım gibi uyumuşum.

 Uyandığımda saat 05:23'tü.Kalktım yataktan çünkü uyuyamayacaktım.O yatak bana batıp duracak,kafamda bir sürü ????? dönüp duracaktı.Bir elimde yastığım,diğer elimde üstüme aldığım örtüyü yerde sürüye sürüye salona geçtim.Kanepeye uzandım.Örtüyü başıma kadar çektim.Üşüyordum,dışarıda ayazdaymış gibi üşüyordum.Sonra dönüp durdum.Uyuyayım bir an önce diye dua ettim.Gözlerimi daha sıkı yumdum,yine olmadı.Dönüp durdum sadece.

 Sonra ..

 Camdan içeri sızan güneş ışıklarına takıldı gözüm.Dışarı çıkmaya karar verdim.Saat yedi civarıydı.İnce bir hırka aldım,eşofmanımı da giydim.Evden çıkarken kimse uyanmasın diye olabildiğince sessiz davrandım.Kadim dostla gittiğimiz tepeye gittim,daha doğrusu adına bizim tepe dediğimiz yere.Hafta sonu olduğu için ortalıkta pek kimsecikler yoktu.Hafif serin bir rüzgar yüzüme çarpıyordu.Ciğerlerim havaya muhtaç gibiydi,havayı içime çektim.Derin nefesler beni biraz rahatlattı.Bir papatya gördüm,uzandım,kopardım dalından.Seviyor,sevmiyor yaptım.Sevmiyor çıktı,daha doğrusu ben öyle yaptım.Seviyor çıkmasına izin vermedim.Sonra telefonumdan müzik açtım,ona eşlik ettim içimden.Müzik bitmişti,ben hala şarkıya devam ediyordum.Saat biraz daha ilerlemiş insanlar artık evlerinden çıkmaya başlamışlardı.Elinde ekmeği ve gazetesiyle büfeden çıkan yaşlı adama baktım, topuklu ayakkabısıyla otobüse koşan kadına baktım,babasının elinden tutup babasına kediyi göstermeye çalışan küçük kıza baktım.

   Saat sekize geliyordu.Hemen kalktım,hızlıca eve giderken salıncağa ilişti gözüm.Binsem mi diye düşündüm.Çocukluğumda olduğu gibi her defasında daha da hızlanarak gökyüzüne ulaşıyormuş gibi olduğum o duyguyu bir daha yaşamak istedim.Sonra vazgeçtim.Nasıl olsa hiç bir şey çocukluğumdaki gibi ,eskide olduğu gibi olmayacaktı. Eve doğru yürümeye devam ettim.Yine sessizce eve girdim.Kimse uyanmamıştı,buna çok sevindim.Yoksa o saatte neden dışarıda olduğumu soracaklar ve ben kendime veremediğim cevapları onlara hiç veremeyecektim.Televizyonun karşısına geçtim ve hiç bir şey olmamış gibi güne devam ettim ..


  Bu da eşlik ettiğim şarkı "biraz uyu" ..

2 yorum:

hayalci dedi ki...

Hayat böyle işte,kendi halinde.
Şarkıysa süper.

kirazlı sakız dedi ki...

Evet hayalci'm aynen öyle .. Şarkıyı bende çok severim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...