13 Mayıs 2011 Cuma

Huzur Nerede Acaba?


    Şiir dinletimizi dün yaptık.Çok güzel oldu.Şiirlerle,konseptle,müziklerle,resimlerle gerçekten çok iyi oldu.Son dakikaya kadar stres doluydum ama sonunda iyi bir şey çıktı ya mutluyum :)
  
   Bu işin bir de kötü yanı var.Grupla çalışmak ne zor işmiş arkadaş.Uzun süredir böyle bir şey yapmamıştım,unutmuşum sanırım.Beş kafa,beş ayrı ses resmen.Herkes kendi havasında takılıyor öyle,sen de iyisini yapmaya çalıştıkça olan sana oluyor.Arkadaş bir grupsan herkes emek sarf eder ya,elini kolunu bağla.Otur sen,biz yaparız her şeyi,ohh ne güzel dünya! İnsanlardan soğudum be,bu ne böyle işkence.Bir ton stres yaşamak zorunda mıyım acaba gereksiz varlıklar yüzünden? Ben planlı programlıyım,sevmem son dakikalık işleri,her şey bir düzene göre gitmeli,en iyisini yapmaya çalışmalıyım,her şey zamanında olmalı,yok onun keyfini bekle,yok diğerinin ağırdan almasını çek .. Tamam herkes benim gibi olmak zorunda değil ama insanların bu kadar rahat olmaları bana batıyor.Biraz hızlı hareket edin,dakik olun,toplu çalışmaya uyun.Tek başınıza bir şey yaparken istediğinizi yapın ama grupla çalışıyorsunuz,farkında mısınız acaba? Bu sadece grup da değil iki kişilik,üç kişilik de olsa uyum sağlamalı insan.Bir dönüp kendine bakmalı yaa,ben tek başıma değilim,uyum sağlayayım yanımdakine diye.Ama nerdeeeee? Ben mükemmelim demiyorum ama karşı taraftaki insanı da düşünüyorum,dengeyi sağlamayı çalışırım çoğu zaman.

  O kadar doldum ki,artık gözüme o kadar batıyorlar ki ..  Bilmediğim bir yerlere gitmek istiyorum, oradaki yeni insanlarla tanışmam da sadece bir süreliğine olacak,ben oradayken oranın insanlarıyla biraz zaman geçiricem,derine inmek yok. Sonra benimle beraber devam etmeyecekler, ben gidip diğer yerleri gezmeye devam edicem.Ne güzel olurdu. Sahi var mı böyle bir imkanım :) Huzuurr neredesinn? 

   Ve "boşvermişim dünyaya! "
                       
                           

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...