7 Haziran 2011 Salı

İkisi Bir Arada Mim

 
   Biraz hastane işlerim falan vardı.Ondan mimleri yazamadım bir türlü,gecikmeli de olsa yazayım dedim artık :)

   İlk olarak sevgili Juli beni mimlemiş.
   Mim konusu : Hayatınızdaki en mutlu olduğunuz gün veya günler nelerdir? Neden mutluydunuz?

   Aslında şu an en mutlu olduğum gün aklıma gelmedi,en en ..  İlk aklıma gelen lise1. sınıfta doğum günümde arkadaşlarımın bana yaptığı tatlı sürprizle gerçekten çok mutlu olmuştum.Ailem ve diğer arkadaşlarımla da ayrı kutlamıştık.O gün dört kere pasta kestiğimi hatırlıyorum.Hatırlanmak ve sevildiğini hissetmek en sevdiğim duygulardan .. Onun için o gün çok duygulanmış ve çok mutlu olmuştum :)

   Mimlediklerim: Vesselam , Mia , Eylül 

   İkinci mim ise Mia'cım ve Eva'cım beni mimlemişler :)
    Mim Konusu: Gıcık olduğunuz şeyler? 
-Ben gidip birisine bir şey anlatıyorum,sonra moralim bozuk falan olursa yanıma gelenler neyin var diye soruyorlar.Ben daha ağzımı açmadan yanımdaki insan işte şöyleymiş,böyleymiş diye anlatmaya başlıyor.Yahu bir dur belki ben anlatmak istemiyorum herkese,sana güvenip bir şey anlattım iyi ki pişman ettin!Böyle insanlara gıcık oluyorum.

-Alışveriş merkezlerinde aldığımız şeyler kasadan geçtikten sonra poşete koymaya sıra gelince deli oluyorum. Çünkü o poşetleri açamıyorum bir türlü.O poşetlere de gıcık oluyorum :)

-Çok hassas,hemen üzülebilen biri olduğum için ayrıca balık hafızalı olmamdan ötürü bazen kendime de gıcık oluyorum:)

-Evde öylesine yaptığım saçımın dışarı çıkarken aynısını ısrarla yapmaya çalışmama rağmen evde yaptığım kadar güzel olmamasına sinir oluyorum:)

-Kendini güzel sana palyaço tipli kızlara,kıro gibi konuşan kızlara gıcık oluyorum.

-Kendini çok beğenmişlere gıcık oluyorum.

-Her şeyi abartıp,çok atıp tutanlara da sinir oluyorum ..

Bu liste daha uzar gider aslında ama aklıma gelenler şu an bu kadar :)

    Mimlediklerim : Juli, Funda , Hayalci 
 

8 yorum:

Juli dedi ki...

teşekkür ederim, ama o mimi cevaplamıştım :)

http://julininkankasi.blogspot.com/2011/06/mim.html

kirazlı sakız dedi ki...

:) Görmemişim,geç kalmışım mimlemekte :/ :)

Mia Wallace dedi ki...

mim için teşekkürer canımmm mimlere biraz ara veriyim bir ara yaparım :)

ayrıca o ilk maddedeki insanlara ben de deli gibi gıcık oluyorum millete ne karışıyolarsa aaaa!

kirazlı sakız dedi ki...

Tamam canım ne zaman istersen :) Evet bir türlü susmayı beceremiyorlar..

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Bende çok unutkanım ya bu gerçekten çok gıcık bir durum:P

kirazlı sakız dedi ki...

Her şeyi unutmak ki unutmaman gereken önemli şeyleri bile unutmak çok kötü :D

Angel dedi ki...

Mimm için teşekkürler beybi :D

kirazlı sakız dedi ki...

Ne demek canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...