11 Eylül 2011 Pazar

Sadece Sinirliyim

 
   Sinirliyim.En çok kendime sonra insanlara.Ben moralim bozuk olduğunda kimseye derdimi anlatamayacak mıyım? Aslında sorusu bile saçma.Anlatmayacaksın tabii.Sen ne kadar insanların yanında olursan ol ama onlardan bunu bekleme.Daha doğrusu onlar yanında olsun ama gidip arkandan da birilerine yetiştirsin bu iş böyle.Anlamıyorum ya,dertleri ne ki? Benim hayatımla ilgili olayları ya da benim dediğim herhangi bir şeyi başkalarının bilmesi bu kadar önemli mi ? Aslında önemli olmasa bile bir şeyleri başkalarına yetiştirmek içlerine işlemiş ondan böyle yapıyorlar. Yaa söylenecek şey var,söylenmeyecek şey var.Hayır yani benim kimseden sakladığım bir şey yok.Benim sinirimi zıplatan boşboğazlık,her duyduğunu gidip yetiştirmek.
  Bazı insanlar kendini ele veriyor aslında.Başka birini çok asıp kesiyorsa bil ki aynı şeyi senin içinde yapıyordur.Biri gelecek bana derdini anlatacak,bende nefes bile almadan diğerini arayıp bunları yetiştiricem.Aklım almıyor,bu nasıl bir karaktersizlik? Ağır konuşuyorum,evet ama bu karaktersizlik!

  Bu arada kabul ediyorum agresif bir insanım .. 


Neyse..  Dinleyip sakinleşmek gerek .. 
*Bir de bir sorunum daha var :) Resim eklerken resmi en üstten başka bir yere ekleyemiyorum.Bunu nasıl düzeltebileceğim ya da ne yapmam konusunda bir fikri olan varsa ve benimle paylaşırsa sevinirim:) Kopyala-yapıştır falan denedim olmuyor.Ee haliyle bu beni daha çok sinirlendiriyor:) 

9 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Derin nefes egzersizi yapsana..parça seçimin harika..yaşam savaşı başarmalıyız..:)

kirazlı sakız dedi ki...

Aslında iyi gelebilir teşekkür ederim :) Parça bence de harika ;)

deeptone dedi ki...

ekleyeceğin fotoyu masaüstüne kaydet. sonra, blog yazının içine gir, eklemek istediğin yere tıkla, tıkladıktan sonra fotoya git, kopyala yapıştır.
:)

deeptone dedi ki...

agresif olduğunu sanmıyorum. bazen hepimiz kendimize ve insanlara kızarız ki.

yani işte, konuşacağın kişileri iyi seçmelisin.
:)

Luna dedi ki...

resmi aşağı değil yazıyı yukarı sürüklemeyi dene :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

zaman zaman hepimizin başına gelen bir olay maalesef...belki en iyisi kimseyle birşey paylaşmamak ama o da olmuyor ki değil mi?
insan arkadaşım, dostum dediği birileriyle bazen sorunlarını ya da yaşadığı herhangi bir şeyi de paylaşmak istiyor
sanırım düzelmez bu durum

bu arada eğer yazı aralarına fotoğraf eklemek istiyorsan ya yazarken ekleyeceğin yere geldiğinde "resim ekle" yap
ya da fotoğrafın üzerine sol tık yap tut, sürükleyerek nereye istiyorsan oraya bırak

kirazlı sakız dedi ki...

Deep, sağol ama denedim o yöntemi olmuyor,hatta resmi hiç eklemiyor.
Doğru kişileri iyi seçmek önemli gerçekten.

kirazlı sakız dedi ki...

Luna,bu zekice;) Ama bazen bütün yazılar,resimler karışıyor,bir garip oluyor.Teşekkür ederim:)

kirazlı sakız dedi ki...

Aynur, haklısın.Paylaşılmadan olmuyor,paylaşınca da böyle şeyler yaşayabiliyoruz.Bir döngü gibi:) Resimleri bu şekilde eklemeyi deniyorum ama en üstten başka bir yere gitmiyor, yine de teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...