12 Ağustos 2011 Cuma

Memnuniyetsiz

 
   Sanırım bugün çok sinirliyim
.Çevremdeki herkes onların istediği gibi biri olmamı istiyor! Anlam veremiyorum.Onlara göre mantıklı bir şeyler yapmadığım için böyleyim yani mutsuz hatta doğru ifade edersek memnuniyetsiz.Bi karışmayın yahu! Her dediğimi bir şeylere bağlayıp niye canımı sıkıyorsunuz ki? Bir kerede destek olun mesela,evet diyin,haklısın,istediğini yap ve mutlu ol diyin.Ama yok bunları istemem mümkün değil.İlla damarıma basın,canımı sıkın,aman siz mutlu olun.

 Bunalıma girmek üzereyim sanki.Geçen yıllar gibi olayım,sürekli sinir krizleri geçireyim,antidepresanlarla ayakta durayım,acil servislerden çıkmayayım falan.Bunlar olunca belki benim farkıma varacaklar.Resmen takmıyorlar beni.
Sürekli kendi kendime yaşıyormuşum gibi hissediyorum.Ailem,sevgilim,arkadaşlarım kimse yokmuş gibi. Siz yapın bende sürekli söylendiğim için,memnuniyetsiz olduğum için sizler tarafından eleştireyim.Bi siz kötü şeyler yaşıyorsunuz çünkü ben insan değilim ya.Nasıl olsa ben anlayışsızım demi? Ciddi anlamda nasılsın diye sorun,ben ağladığımda başka şeylere yorup durmayın.Bir de kendinize dönüp bakın.
 
Gözlerimi doldurup doldurup göz yaşlarımı içime akıtıyorum.Oh ne güzel!

   

Sürekli bunu dinliyorum,iyi geliyor sanki ..

7 yorum:

hayalci dedi ki...

İnsanlar anlamaz Kirazlı Sakızım,ne kadar çırpınırsan anlatmak için o kadar duyulmaz sesin,kötü sen olursun,o yüzden iyisimi şimdi hoparlörü açıp bu müthiş şarkının odamıza dolup huzur vermesine izin verelim :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Hiç anlamam kendi doğrularını başkalarına empoze etmeye çallışan insanları...
Herkes kendi doğrularıyla yaşar..En gıcık olduğum insan tipidir başkasını şekillendirmeye çalışan tip...
İşin zor , çok yakında oldukları sürece senin sinirlerini hep bozarlar...

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcim,aynen öyle yaptım daha iyiyim ama daha fazla huzur ihtiyacım var ..

İçimizdeki karnaval,herkes anlayamıyor bazı gerçekleri,keşke bizim gibi düşünebilseler.

mefisto dedi ki...

hiç de güzel değil. insan mutlu olduğu gün sayısınca yaşar. kesin bir restle belirt içine attıklarını ve anlayış bekleme. çünkü gelmeyecektir. sadece kabullenmelerinden başka çıkar yol olmadığını ve açıkçası bunun tarafından pek de umursanmadığını söyle. sineye çektikçe daha fazla üstüne geliyor insanın hayat. gelmesin. üzülmekten başka çıkar yollar da var; hem hangi anti-depresan insanların kafasındaki kalıpları yıkmış ki? öyle olsaydı doktor sana değil, etrafındakilere içirirdi onca hapı. mutlu kal :)

kirazlı sakız dedi ki...

Mefisto, çok doğru şeyler söylemişsin,herkes böyle düşünse neler olur :)

deeptone dedi ki...

bırak ya sen doğal ol takma diğerlerini ne derlerse desinler.

kirazlı sakız dedi ki...

Bende öyle yapmaya çalışıyorum Deep :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...