31 Ekim 2011 Pazartesi

Tepkisiz Kirazlı Sakız

  Nasıl başlasam bilemiyorum.Yazmayalı çok oldu.Daha doğrusu yazmak istedim ama yazamadım.Okul,ödevler,yapılacaklar ve bu sene bitmek tükenmek bilmeyen boşa koşturmalarım.Siz şimdi ben yoğunum,şöyleyim böyleyim diyince beni çok önemli işlerle meşgul falan zannedebilirisiniz.Ama ne yazık ki öyle bir durum yok.Bence boşa koşuyorum.Emeklerime değecek bir şeyler olsa daha iyi olur ama neyse .. Koşturmanın tek faydalı yanı zayıflıyorum.Uzun süredir beni görmeyenler bu durumu daha iyi farkediyor,bana da çok mutlu olmak kalıyor :)


  Bugün durakta otobüs beklerken bir ses duydum."Yardım ediinnn!" Kadının biri feryat figan bağırıyordu.Durak epey kalabalıktı.Önce herkes sesin nereden geldiğini,neler olduğunu anlamaya çalıştı.Bir kadının kucağında hareket etmeyen bir çocukla koştuğunu gördüm.Herkes kadına doğru koşmaya başladı.Bende kadına doğru yaklaştım.Kadın daha çok bağırmaya başladı.Sonra durdum,daha fazla ilerleyemedim.Bir an ne yapacağımı bilemedim,dondum kaldım.Gözlerim doldu.İnsanlar bir taraftan arabaları durdurmaya, bir yandan kadını sakinleştirmeye çalıştılar.Hemen bir araba durdu ve kadını bindirdiler.Umarım çocuğa kötü bir şey olmamıştır ve durumu iyidir.


  Kendime çok kızdım. Hayatta insanın başına her şey gelebilir.Ben böyle bir durumda olsam ne yapardım?Hiç soğukkanlı bir insan değilim,kötü bir durumda donup kalıyorum.Orada benden başkası olmasaydı tabii ki koşardım ve o kadına kesinlikle yardım ederdim.Ama sonra oturur hüngür hüngür ağlardım biliyorum.Bazen daha çok tepkisiz kalıyorum,işte bugünde o günlerden biriydi.Niye soğukkanlı değilim? Niye kötü bir anda tepki veremiyorum? İşte kendime bunlardan dolayı çok kızıyorum.

Bu da
"tık" ..

7 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

canım kirazlı sakızım kendine kızmaa. yapı meselesi bu herkes farklı :)

ben de garip bi şekilde çok soğukkanlıyım ama iyi mi kötü mü bilemiyorum :)

hayalci dedi ki...

Senin yerinde olsaydım ne yapardım diye düşünüyorum,başka yardım eden birileri varsa sadece izleyip üzülürdüm heralde diyorum.Zaten öyle bi durumda ne kadar az müdahale o kadar sağlıklıdır Kirazlı Sakız'ım sen dert etme bunları :)

Pembe Kereste dedi ki...

Ben çok soğuk kanlıyım sanırım bu iyi bişey mi :D

kirazlı sakız dedi ki...

Mia'cım bence iyi bir şey:) Hayatta neler olacağını bilemiyorsun ki.En azından soğukkanlı olduğun için daha mantıklı hareket edebilirsin.Ama ben naparım bilinmez :)

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcim ne bileyim böyle olmasam daha iyi ama olamıyorum işte:/

kirazlı sakız dedi ki...

Pembe kereste bence iyi bişi :D Soğukkanlı ol mantıklı hareket et :D Bu lafı da şu an uydurdum :D

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...