8 Ocak 2012 Pazar

İyi mi Kötü mü ?



  Eğer sınıfınızda haz etmediğiniz biri varsa ve siz gereksiz okulunuz ve saçma ödevleri yüzünden ona "Canım ben anlamadım da yardımcı olabilir misin?" diye bir mesaj atıyorsanız .Sinirden küplere binebilirsiniz! Şu an ben iki yüzlü de olmuş oluyorum. Evet, bildiğiniz iki yüzlüyüm. Çıkarım uğruna böyle yaptım ve kötüyüm ben. Hadi kötüyüm diye bunalıma da gireyim.Olmuşken tam olsun. 

  Herhangi bir şeyi biliyor diye "Nasıl yani sen onu yapmadın mı?" diye bir soru sorup eziksin bakışı atan kız var ya. İşte sana da sinir oldum. Senin bilmediğin bir çok şey var ve ben de bunları biliyorum belki .Ama hiçbir zaman sana o bakışı atmam ya da ezerek laf sokuşturmam! 
 
   Çeliştim kendimle.İlk paragrafta kötü olduğumu söylerken ikinci paragrafta ben o kız gibi yapmayarak bir nevi iyi olurdum dedim. Tamam, şu an sustum. Bakınız susss suss sus su s ...
 

8 yorum:

babasının turşusu eylül dedi ki...

Belki de vazgeçmek lazım

hayalci dedi ki...

İlk paragraftakini bende yapmıştım geçen sınavlarda hiç sevmediğim bi kıza,insan gerçekten kendini çok ezik hissediyor yaw :D

kirazlı sakız dedi ki...

Eylül, olabilir.Hatta en doğrusudur belki.

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcim, hemde nasıl hem ezik hem sinirli biri oluyorsun :)

biricitconsungunlugu dedi ki...

bazen köprüyü gecmek ıcın bazı tavızler verılır cok kafana takma bu durumları :)

Mia Wallace dedi ki...

aaa aklıma ne geldi!!

bukowski'de babasından para istiyodu babası da gıcık davranıyodu sonra böyle diyodu "nefret ediyosan yalvarmazsın" o hesap hehe :)

kirazlı sakız dedi ki...

Biricitconsungunlugu, sanırım öyle köprüyü geçinceye kadar .. :)

kirazlı sakız dedi ki...

Bukowski seven Mia :) Nefret ediyorsam yalvarmam :D Bukowski okumalıyım :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...