11 Ocak 2012 Çarşamba

Sevgimi Belli Edemem




   Ben sevgimi belli edemem! Küçüklüğümden beri böyleyim. Bir anda arkadaşıma sarılıp onu pat diye öpemem mesela. Arkadaşlarım birbirine sarılırlar ya da birden birbirlerini öperler. Ben genelde bakarım, biri yanıma sokulmazsa ben ona gidemem. Elimde değildir çünkü. Yapı denen olay var ya işte bendeki ondan. Yapım böyle..

   Ben sevgimi belli edemem. Özlediğim insanlara seni özledim bile diyemem çoğu zaman ya da sevdiklerime seni seviyorum demem çünkü diyemem. Hani klişe laflar vardır. "Sevdiklerine onları sevdiğini belli et, belki bir gün yanında olamazlar, geç kalırsın." gibi... İşte bu cümleleri gördüğümde bile etkilenirim ben. Sanki bilerek bir şeyleri yapıyormuş gibi hissederim. Daha doğrusu yapmıyormuş gibi.. İnsanlar sevgilerini dile getirirken ben sadece susarım.

   Ben sevgimi belli edemem. Bu konuda babamın kızıyım belki de. Küçükken "Sen beni sevmiyorsun" diye babama küserdim. Bunları düşününce, işte o zaman anlıyorum. Babam da böyleydi ki hala böyle. Sever, düşünür, korur ama belli edemez. Ben kendimi değiştirmeye çalışsam da ne kadar olur bilinmez.

    Ben sevgimi belli edemem. Severim ama bunu hissettiremem, seviyorum diyemem. Özlerim ama dile getiremem, özledim diyemem. Neden bilmem ama beceremem..

   Sevdiğim herkes, biliyorum bu düşündüklerimden çoğunuzun haberi bile olmayacak. Ama ben söylemek istiyorum. Sizleri seviyorum ..

Vee
"tık tık"..

13 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

yalnız değilsin :)
-
hemera

M. dedi ki...

Hemen üstüme alınacak kadar da yüzsüzümdür :) Ben de seni seviyorum kirazlı sakızım :)

deeptone dedi ki...

çok anlamlı yazmışsın.
bazılarımız öledir.
bunu sölemen ne güzel olmuş bak.
okuyanlar varsa.
biz de okuduk zaten.
belki baban sana çok sarılıp öpmüyodu bundan olabiler.
keşke yapsaymış.

kirazlı sakız dedi ki...

Hemera, demek sen de benim gibisin:)

kirazlı sakız dedi ki...

Eylül'üm yüzsüzlük ne demek! Kızarım! :)

kirazlı sakız dedi ki...

Deep, yapı meselesi işte:) Bazen bir şeyleri yapamıyorsun, elde değil :)

deeptone dedi ki...

evet anladım. olsun sen de kendince gösteriyorsundur. anlayan anlar değil mi. anlamayan da gitsin.
:)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

çok güzel olmuş yazın. benim babamda öyledir, çok belli edemez ama ben bilirim. yine de insan sevdiğinden duymak ister sevildiğini, özlendiğini.. yani bence keşke söyleyebilsen. ben mesela sevgimi fazla belli ediyorum, fazla veriyorum, bu da kötü belki? bilemedim :) ama sevdiğini belli etmeden yanayım :)

kirazlı sakız dedi ki...

Deep, dediklerine aynen katılıyorum :)

Kuul'umsu Kadın, tabii ki bende belli etmeden yanayım :) Ama sende fazla şımartmadan seeeev :D

Katip dedi ki...

çok güzel yazmışsın :)

kirazlı sakız dedi ki...

Katip*, teşekkür ederim :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bende sevgisini gösteremeyenlerdenim:)

kirazlı sakız dedi ki...

Sende benim gibisin yani :) Ne yapalım, bizde böyle idare etmeye çalışalım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...