10 Şubat 2011 Perşembe

Huu huu! samimiyet

     Nicedir takıldığım konudur samimiyetsizlik.Ne bu sahtelik yahu biri bana deyiversin.Yalandan özlem ifadeleri,yapmacıklıklarla dolu sevgi sözleri ..  Sımısıcak gülen içtenlik istiyorum ben.Çok mu şey istiyorum.

   Hanimiş benim sevgi pıtırcıklarım .. Zerre eksiklik hissetmeden özledim diyenler.Evet evet sizler! Noldu? Bakıyorum sus pus oluverdiniz.Yapmayın Allah aşkına! Kandırmayın ne beni ne de kendinizi.
  
  Sosyal paylaşım siteleri çıktı çıkalı bu konu daha çok gözüme gözüme batıyor sanki.Çok güzel bir şey aslında, miniklik arkadaşlarımızı bulduk,numaralarımızı aldık,birbirimizden haberdar olduk,görüştük.Lakin gel gelelim olayın abartılı kısmına.Ne bu mıncır mıncır ?Hayrola kimi kandırıyoruz?  Siz birbiriniz için bu kadar değerliydiniz de şimdi mi geldi aklınız başınıza diye sormazlar mı adama.Bi içten olalım ya samimi hıı .. Bu kelimeyi anımsadınız mı? Hatırlatayım isterseniz bir yapmacıklık olmadan içten gelen duygularla çıkar ortaya bu samimiyet dediğimiz.


  Samimi insanlar istiyorum etrafımda.Bana seni  özledim dediğinde içim bir garip olsun , kalbimde fişekler patlarcasına bir gümbürtü istiyorum. O samimiyeti istiyorum , içtenliği istiyorum.Ben sevilmek isterim.Herkes sevsin beni derim.Ama bu olay istemekle değil.Kaldı ki kim ki o insan istisnasız herkes onu sevsin.Yok böyle bir şey. İşte benim istediğim gibi,bir çoğumuzun isteyeceği gibi herkes beni sevsin olacak iş değil.O zaman gerçekler konuşşsun.Bak doğrular boynunu büktü.İşte o zaman samimiyet sahnede .. Ama hani ki ben göremiyorum.Evet sanıyorum göremeyeceğim de,göremeyeceğiz de ... 

  Nerede ki bu samimiyet? 


      

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...