12 Şubat 2011 Cumartesi

Yapmacık Orijinaller

   Çok kızıyorum kendini ulaşılmaz sananlara.Israrla sadece kendilerini görenler ne kadar doğrusunuz acaba?Hiç düşündünüz mü merak ediyorum. 


  
     Bir çok kişide vardır kendini beğenmişlik.Bende bunlara dahilim.Bunu söylemekten de   gocunmuyorum.Lakin mevzu o değil! Olay bunu yaşam tarzı haline getirenler.Her şeyin en doğrusu nasıl sizde olabilir?Dünya etrafınızda dönüyor sanıyorsunuz da bence siz kendi etrafınızda dönüyorsunuz. 
 


    Herkesin beğendiği,beğenmediği şeyler var.Kabulüm.Herkes başkaları hakkında konuşur.Ama her    şey de bu kadar eleştirilmez ki canım.İnsanlar yaşamlarından kendileri mesuldür.Kimsenin kimseyi       eleştirmeye hakkı yok,olamaz! Bazı insan çok mutlu yaşar hayatı,bazısı melankoli,bazısı   iyimser,bazısı çekingen... Kime ne bundan?Ne yani biz de size göre mi yaşayacağız?Bir de geçip karşımıza bizim yanlışlarımızı -onlara göre olan yanlışlarımızı- görüp bizi uyaran iyi insancıklar gibi görünürler ya gel de çıldırma arkadaş. 

         
     Genelde böyleleri ne yapar bilir misiniz? İlgi çekmeye çalışırlar.Hem de ne kadar saçma hareket varsa insan içinde sergileyerek.Akılları sıra orijinaldirler onlar.Herkes onlara imreniyor diye düşünürler.Ne orijinali yapmacıksınız işte.Onlar hep mutludur,hep iyimser,hep mantıklı.Hıı bir de hiç bir şeyden yakınmazlar.Tabi canım,tabii yersen!Bir gün o kadar basit şeylerle uğraşırlar ki tam siz ağzınızı açacakken vazgeçiverirsiniz.En azından ben öyle yapıyorum.Susuyorum.    
      

   
    Kendileri etrafında dönenler son sürat dönmeye devam... 
      
 

     
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...