11 Şubat 2011 Cuma

Küçüğüm

      Gidilmesi gereken çok yol varsa önümde bir yerden başlamak gerek diye düşündüm hep.Bir başlangıç,bir değişim... Benim hiç olamadığım gibi yeni biri olmak belki de.Sezen Aksu'nun "Küçüğüm"  şarkısında söylediği gibi ;


      Küçüğüm daha çok küçüğüm
     Bu yüzden bütün saçmalamam
     Yenilmem bu yüzden
    Bu yüzden kendime hala güvensizliğim  ...



     İnsanın kendisine güvenmesi nasıl bir duygudur acaba?İnanın,ben o duyguyu bilmiyorum.Hiç güvenmedim ki kendime.Bu konu hakkında bir çok kişiyle konuşmuşumdur.Güvensizliğim yüzünden hayatımda çok önemli bir yere sahip olan kişiyle - iyikimle - çok tartışmışızdır.Hep bana kızardı,dönüp kendime bir bakmamı isterdi.Her zaman yanımda desteğim oldu.İstediğim zaman yapamayacağım hiç bir şeyin olmadığını söyler dururdu.Bana hep güvendi, o sıcak elleri ellerime,yüzüme dokunduğunda o duyguyu ondan alırdım.Lakin hiç bir zaman ben güvenemedim kendime.
  

     Büyüyemedim ben,hep babamın minik kızı olarak kaldım.Yol aldım sandım,yaşım ilerledikçe bir şeyler değişti sandım.Halbuki ben aynıydım.Korumasız,kırılgan,çekingen ve küçük  ...


    Küçüğüm daha çok küçüğüm ...

  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...