19 Şubat 2011 Cumartesi

Umudunu Kaybetme



   
  




      "Birinin sana bir şey yapamazsın demesine izin verme.Bir hayalin varsa onu koruman gerek.İnsanlar bir şey yapamaz ve seninde yapamayacağını söyler.Bir şey yapmak istiyorsan gidip onu zorla al."
   
      Bugün, izlediğim bir filmi paylaşmak istedim. 
    
    2006 yılında yapılmış olan "Umudunu Kaybetme"  filminin oyuncuları arasında Will Smith, Jaden Smith, Thandie Newton gibi isimler yer almaktadır.Filmin orijinal adı "The Pursuit of Happyness"


    2006 yılında yapılmış olmasına rağmen bu filmi yakın bir zamanda izledim ve gerçekten etkilendim.İnsanın başına gelen o kadar olay karşısında nasıl dimdik durabildiğini gördüm. Bu film bana olumsuzluklar karşısında hemen yıkıldığımı gösterdi aslında.

    Baş rolde yer alan Will Smith ise tam anlamıyla mükemmel oynamış.Filmde onun koşmakla geçen hayatı bir yandan insanı gülümsetirken bir yandan da çok düşündürüyor.Ki bazı sahnelerinde aşırı derecede duygulandım.Filmde Will Smith'in oğlunu canlandıran Jaden Smith ise masumluğuyla ve babasına hiç bitmeyen güveniyle öne çıkmış.Sonuna geldiğinizde ise ... Neyse burayı izleyecek olanlar için söylememem daha iyi :) 


    Gerçekten izlenilesi bir film olduğunu düşünüyorum ... 


    Hiç bir zaman umudumuzu kaybetmeyelim.Hayallerimize bir gün ulaşacağız ... 







  


  

   

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...